wtorek, 4 sierpnia 2009

Witam serdecznie na blogu Foto Speedway

Witam,

Na początek kilka słów o mnie:

Mam na imię Jacek urodziłem się i mieszkam na stałe w Poznaniu.
Fotografią interesuję się od letnich wakacji 2008, a fotografią żużlową od meczu ze Startem Gniezno w czerwcu 2009.

Dlaczego powstał ten blog i co tu znajdziecie ?:

Blog powstał bym mógł się z Wami podzielić moim amatorskim spojrzeniem na mecze PSŻ Poznań rozgrywane głownie na Golaju :) w przyszłości być może ruszę na mecze wyjazdowe.
Znajdziecie tu zdjęcia praktycznie z każdego meczu i treningu na który będę mógł dotrzeć.

Czym fotografuję:
Mój sprzęt to aparat Nikon oraz obiektywy Nikona i Tamrona.

Dlaczego te zdjęcia są jakie są:
Ponieważ jeszcze się uczę fotografii i ciągle odkrywam w niej coś nowego.
Nie posiadam akredytacji i zdjęcia robię z trybun.

O czy marzę ?:
Marzę o tym by móc choć na jeden mecz znaleźć się po "lepszej" stronie toru i robić zdjęcia z zielonej płyty stadionu.

Wszystkich którzy tu trafili serdecznie pozdrawiam i dziękuję za wizytę :)
Jeżeli macie do mnie jakieś pytania, uwagi, chcecie się umówić na wspólne fotografowanie meczu, lub podoba się Wam moje zdjęcie i chcecie je otrzymać do prywatnego użytku zapraszam do kontaktu ze mną.

Pozdrawiam,

Jacek

1 komentarz:

  1. Cześć!
    Bardzo fajny bloog o tematyce speedway'a.
    Trafiłem tu z oficjalnej strony PSŻ-tu, a konkretnie z forum na którym dzisiaj się zarejestrowałem.
    Trzymaj tak dalej, bo zdjęcia są super!

    toooomelo.

    OdpowiedzUsuń